Najpierw trzeba sobie uświadomić jak istotną rolę pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet stał się głównym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują ogromne pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W skali miesiąca jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_7JNZQGX2SgzKzf4b0_yBc1qiRc7Adw4NtT62yIEPdM . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promocję witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz